Sunday, May 2, 2010

terkadang aku tamak..

jumaat...pg2 lg aku da rasa mls nk g keje so aku gtau momoi yg aku nk ambk EL. aku try tdo...tetibe hs aku berdering..."sape ni? br nk syok tdo" hahaha ayt 2 kuar dr otak aku yg ting tong..
rupanya dr akak kesayangan aku...
dia nangis, dia sdih, dia buntu...
sume 2 buat aku terkedu dan nantok ku da hilang.
borak pnya borak...
aku putus kn aku berani untuk korban sesuatu,
berharap ALLAH akn bukak kn lg pintu rezekinya untuk aku...
bkn aku xbersyukur dg ape yg ada skrg,
tp terasa yg aku skrg msih xdaya nk membantu.
terus otak aku terfikir kn mak..
huhuhu rindu...
aku perlu lg berjaya,
aku harus capai sesuatu,
buat benda yg org xramai berani mencuba..
Tp aku perlu mencuba, harap ALLAH bimbing langkah aku untuk berjaya.


notakata* aku perlu kuat, berani.. ALLAH jgn biar org yg aku syg menangis lg.. aku mohon.

No comments:

Post a Comment