Tuesday, April 27, 2010

jika anda wanita dan malangnya menjadi isteri aku...

Jika anda,seorang wanita dan malangnya,menjadi isteri aku,aku akan pastikan :

1. Bila anda keluar rumah,JANGAN HARAP ANDA BOLEH MEMBUKA AURAT

2. Tudung di pakai untuk cover muka dan DADA.Bukan untuk dilit dekat bahu.JATUHKAN TUDUNG ANDA dan TUTUP BUAH DADA ANDA sebab itu untuk aku dan baby kita nanti.

3. Segala pakaian yang menampakkan tubuh,ketat dan mampu merangsangkan nafsu hanyalah boleh dipakai kemudian dilihat oleh aku dan aku sahaja.

4. Jangan berangan nak memperjuangkan hak wanita untuk kelihatan cantik ketika keluar,hak wanita untuk merasakan diri mereka seksi,hak wanita untuk bergaya di mata masyarakat.Kau isteri aku,aku yang tanggung dosa kau.

5. Segala perbuatan seksi,manja,geli,pervert,romantik dan segala-galanya yang berkaitan hanyalah boleh dilakukan di depan mata aku.

6. Last sekali,biasa2 kan lah pakai baju kurung bila keluar.Baju kebaya adalah diharamkan apabila keluar dari rumah,sebab aku suka tengok perempuan pakai baju kebaya.

7. Kenapa nak malu pakai tudung labuh?Kenapa nak malu pakai baju kurung?Takde sebab seseorang perempuan itu perlu rasa malu bertudung.Ada sesetengah perempuan yang jumpa,asalannya tak pakai tudung adalah sebab PANAS.Tudung mesti setiap masa di kepala.Bila dah masuk rumah dan kunci pintu,tutup tingkap,nak bukak tudung bukak lah.Nak bukak semua pun lagi digalakkan.Nak sidai baju kat luar?Pakai tudung!

Kesimpulannya,isteri kepada aku nanti adalah seorang perempuan yang baik diluar tetapi nakal di dalam (aku harap2).Hahaha.Bukankah perempuan sebegitu yang diinginkan oleh semua lelaki?

1 comment:

  1. owh??
    i like~
    haha...saye pon nak jadik perempuan yg mcm kamu ckp ni utk laki saye nanti...

    ReplyDelete