Tuesday, August 10, 2010

lenguh kaki ku berjalan...

weekend lepas bertarikh 7 n 8 ogos.
aku g shah alam jmpa awek aku n ank sedara aku...
risau gak tkt diaorg susah ngam tp aku terlupa yg siti gak jenis mesra rakyat cm aku.. hahaha br kenal pn dia da huru hara dgn sume org..
bnyak gler moment yg best n dgn kes kt kedai mamak bila mana mamak yg kitorg pggl cm melarikan diri dlm ketakutan... adekah kitorg ni a vampire clan??? adakah???
aku pn xphm... da 2 lyn shisha lak.. xsilap aku cm sume org pndang time siti wat asap bulat kt tepi kedai sbb kt meja kitorg angin kuat.. n aku pn da pecah kn rahsia kt momoi, farah n cici.. rahsianya adalah "klantan sebenarnye berjiran dgn manhathan".
pas 2 sbtu g la jln2 kt kl lak...dr shah alam 1st time jmpa mamat balagak gler...
th la ko suke kt awek 2, kot ye pn kenal la gak dgn kwn2 dia.. jgn ambk n blah je...
da 2 aku, momoi n siti pn g la times square.. jln2..n beli tket cite last airbander jam 5 ptg... jln2 lg smbl melayan siti yg da terpengaruh dgn vid, " em..barang ada blake ke kt cni??"
Da 2 bosan kt ts g la plak kt sg wang nk cari karoke pnya pasal...pusing smpai penat n terduduk sbb kaki da sgt lenguh tp karoke xjmpa gak.. huhuhu
pas 2 blik ke ts semula sbb da nk pukul 5.. msuk wayang, cite blum start so kitorg pn bolak la kosong2 cm biasa. mse 2 la 1st time aku tgk org overdose gelak smpai dia nk termuntah n nk semput.. nama dia nur shairah aina.. hahaha then...cite br je start jap..siti da kuar dia pnya kalut, separuh popcorn berterabur kt lantai. dia ckp aku bg xbtol tp aku rasa cm dia yg pgg xbtol.. HMmmm..entah la..
kuar je wayang pas cite 2 habis.. pengaruh airbander pn bermula... huhuhu aku mula pening melayan, momoi pn melayan walau aku tau dia penat n overdose gelak..
blik je shah alam..mandi jap n g lak icity...

bersambung..... (aku penat nk menaip sbb puasa skrg)


*notakata- klu momoi nk smbung kn pn ok gak..

No comments:

Post a Comment