Monday, July 12, 2010

minda kelas pertama, kelas kedua n kelas ketiga...

Pertembungan minda kelas pertama, kelas kedua n kelas ketiga...ape kesudahan cerita ni?? dan ape maksud kelas2 ni??
semua tentang cara kita berfikir...ambik keputusan dan bertindak..
terasa cm aku tehimpit di antara kesemuanye...
aku penat, aku xlarat n aku serabut..
gaya cm baik, ckp mcm sopan...hahaha celaka dgn semua lakonan bila xsmpai sejam da 4 pintu bilik kau hancurkan...!!
semua nk claim sumthing, nk cari keselesaan... pergi mampos dgn hak yg sepatutnye jd angan2 bila kau bole mencuri selepas kebaikan yg diberi..!!!
Hahahaha sekarang mse untuk semua yg merasakan meraka pnya minda kelas pertama melaungkan kesaksamaan. sehingga mereka lupa pada asal keturunan, mereka butakan mata pada kebenaran dan perjalanan sejarah yg sebenar..
Minda kelas ketiga...mereka xkn pernah berubah, berpaut pada yg menolong sehingga melemas kn si penolong.. mendokong biawak hidup mmg memeritkan...
sampai bila benda ni akn berterusan....??
bilakah mse unuk lonjakan minda ni berlaku??
aku akn menunggu atau minda kelas ketiga n seisi keturunannya xkn penah berubah...



*notakata-aku terkedu.

No comments:

Post a Comment