Tuesday, June 8, 2010

aku da dewasa...!

Hm...aku ingat aku dak kck lagi...
aku gak rasa cm aku nk berlari kejar titis hujan n jerit2 cm dlu..
nk rasa tangkap ikan laga, simpan dlm botol n letak kt tempat gelap bg garang.
nk rasa lagi idup tnpa mslh, yg ada just aku dan dunia kck aku..

Tapi....

sekarang aku kena fikir banyak benda..
ekonomi aku,
keperluan seharian aku,
nanti nk pnya transport,
nannt gak nk ada rmh idaman sendiri,
nk ada bini,
nk ada anak,
bla..bla...bla...
dan yg paling penting tunaikan janji aku kt mak dlu..


giler...termenung aku jap smlm.
mata yg layu xjadi lak nk tutup,
da try..xmau tutupnye.
fikir-fikir...pe la yg ganggu otak bahagia tepi belah kiri atas sket yg mmg khas kawal tdo aku ni.

hahaha...
penat-penat..cm da pening.
kn best hidup cm drama bersiri melayu,
bila hero tentunye kaya,
xpn anak tunggal pada pasangan yg kaya raya.
hidup sebagai hero senang je,
layan masalah jiwa kacau..bab duit or ekonomi semua da stabil..

xpn cm cite hindustan..
hero xperlu fikir masalah xde transport,
xlayak fikir masalah keperluan harian
ataupn masalah rumah idaman...

dunia hero
hanya fikir cmne nk bg ayat gler jiwang romantik bg awek cair
dan jugak fikir step tarian bila mood tgh bunga,
klu cite lama-lama mgkin la hero kna gak fikir lebih sket la..
tu pn just cmne nk golek-golek dgn awek dari cerun bukit yg kurng curam n banyak bunga..



Hm...ternyata aku da dewasa..
aku kna usaha lebih dan hidup dlm dunia dewasa.




notakata- last-last, pukul brapa aku lena pn aku da xtau.
sedar-sedar momoi ku da call kejut bgn pagi g keje.. 0.o

No comments:

Post a Comment